Oproepnummers baliemedewerkers

Duidelijkheid en begrip

Duidelijkheid en begrip

Door uitlooptijden en oproepnummers op narrowcasting schermen te tonen, heb je direct invloed op het welbevinden van patiënten, cliënten en bezoekers. Toon tussen de uitlooptijden en oproepnummers door gezondheidstips, belangrijke mededelingen of afdelingsspecifieke informatie.

Meer informatie
Oproepnummers baliemedewerkers

Ondersteuning baliemedewerkers

Ondersteuning voor baliemedewerkers

Verminder de werkdruk voor baliemedewerkers. Beantwoord via narrowcasting bijvoorbeeld vragen als: Waarom is de ene persoon eerder aan de beurt dan de andere? Wat is de gang van zaken op de afdeling? Dit vermindert spanning, verhoogt begrip en voorkomt herhaalde vragen aan de balie. Tegelijkertijd kunnen zorgverleners efficiënter werken dankzij heldere communicatie. 

Meer informatie

In welke sectoren kan dit toegepast worden?

Het tonen van uitlooptijden of oproepnummers kan toegepast worden in diverse sectoren. Je kunt bijvoorbeeld denken aan:

  • Gezondheidszorg: Ziekenhuizen, tandartspraktijken, fysiotherapiepraktijken, huisartsenposten en andere medische faciliteiten.
  • Overheidsdiensten: Gemeentehuizen, belastingkantoren, sociale diensten en andere overheidsinstellingen.
  • Reisbureaus en vervoersstations: Reisbureaus, luchthavens en trein- en busstations.
  • Onderwijsinstellingen: Inschrijvingsbalies van universiteiten, scholen of examencentra.
  • Retail en wachtrijbeheer: Kassa's, klantenservicebalies of afhaalpunten bij grote winkels, supermarkten en winkelcentra.
Meer informatie

CTA Uitlooptijden

Benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Neem gerust contact op voor meer informatie.

Neem contact met ons op

Boek een demo

Of, boek een gratis demo

Boek een demo