Een greep uit onze Zorg Sparkers

Bekijk klantcases

Zorgkwaliteit begint in de wachtkamer

Zorgkwaliteit begint in de wachtkamer

Door met Spark Narrowcasting de uitlooptijden en eventueel patiënt oproepen op een wachtkamerscherm in de wachtruimte te tonen, heb je direct invloed op het welbevinden van patiënten, cliënten en bezoekers. Zeker wanneer je dit combineert met de juiste toelichting en informatie.

Beantwoord via narrowcasting bijvoorbeeld vragen als: Waarom is de ene persoon eerder aan de beurt dan de andere? Wat is de gang van zaken op de afdeling? Waar moeten patiënten of cliënten rekening mee houden? Dit vermindert spanning, verhoogt begrip en voorkomt herhaalde vragen aan de balie. Tegelijkertijd kunnen zorgverleners efficiënter werken dankzij heldere communicatie. 

Narrowcasting in de wachtruimte

op het juiste moment, op de juiste plek

Op het juiste moment, op de juiste plek

Via beeldschermen in wachtruimtes, bij balies, in het restaurant, in de ontvangsthal of andere openbare ruimtes worden patiënten, cliënten en bezoekers eenvoudig en snel voorzien van de juiste informatie, passend bij de locatie en doelgroep. Eventueel aangevuld met afleiding en vermaak.

Meer informatie
Narrowcasting in de wachtruimte

Doelgerichte communicatie op maat

Kortom, door de juiste informatie op de juiste plaats en tijd aan te bieden verhoog je de service, gastvrijheid en klantvriendelijkheid van je zorginstelling. Voor deze doelgerichte communicatie op maat biedt Spark Narrowcasting diverse toepassingen, integraties en koppelingen en contentadvies. Je kunt denken aan:

  • Uitlooptijden via de uitlooptijdenmodule of een koppeling met het EPD
  • Organisatiebrede en afdelingsspecifieke informatie via de Spark Narrowcasting-applicatie
  • Regionaal of landelijk nieuws, weer en verkeersinformatie
  • Social media-berichten
  • Bewegwijzering en vluchtroutes in geval van nood
  • Volgnummers en oproepen via een koppeling met bijvoorbeeld Qmatic of Consysco.
  • Zorganimaties van Indiveo over generieke gezondheidsonderwerpen
  • Intranetberichten via een koppeling met bijvoorbeeld SharePoint
  • De bezetting van vergader- en presentatieruimtes
Meer informatie
narrowcasting scherm in restaurant.

Ook voor personeel

Ook voor personeel

Natuurlijk wordt het personeel niet vergeten. Narrowcasting is niet alleen een perfecte aanvulling op je externe communicatie, met beeldschermen in personeelsruimtes versterk je ook de interne communicatie met medewerkers. Bijvoorbeeld als aanvulling op het centrale intranet.

Meer informatie
narrowcasting scherm in restaurant.

Voordelen

  • Goed geïnformeerde patiënten of cliënten, bezoekers en medewerkers
  • Een positieve wachttijdbeleving
  • Minder druk op baliemedewerkers en een efficiëntere workflow
  • Verbetering van de service, gastvrijheid en klantvriendelijkheid
  • Oplossing op maat in de eigen huisstijl
  • Gebruiksvriendelijke applicatie voor het tonen van informatie
  • Veilig en betrouwbaar: conform alle wettelijke eisen
  • No-nonsens partner gespecialiseerd in
    narrowcasting in de zorg
Meer informatie

Klantervaringen

Hoor van onze Zorg Sparkers!

Goed geregeld zonder gedoe in zes stappen

  1. Advies op locatie Onze adviseurs brengen de specifieke behoeften en uitdagingen van jouw zorginstelling in kaart. Vervolgens bepalen we de beste locaties en configuraties voor de narrowcasting-schermen en de gewenste koppelingen en integraties. Zo ontwikkelen we samen een oplossing op maat.

  2. Projectmanagement Betrek in een vroeg stadium alle stakeholders zoals Inkoop, Communicatie, ICT, Facilitaire Dienstverlening en de zorgafdelingen of poliklinieken. Dit levert waardevolle input op en zorgt voor draagvlak. Natuurlijk voorzien wij jullie van alle benodigde informatie en technische specificaties.

  3. Vormgeving De juiste vormgeving verhoogt de impact van de getoonde informatie. In overleg met de afdeling Communicatie maakt onze vormgever een ontwerp dat aansluit bij jullie wensen, huisstijl en uitstraling. Daarbij adviseren we over o.a. overtuigingskracht, esthetiek, leesbaarheid en tekst-beeld-verhouding.

  4. Training De Spark Narrowcasting-applicatie is ontwikkeld vanuit de gebruiker en wijst zich vanzelf. Technische kennis of een handleiding zijn overbodig. Bovendien verzorgen we een training voor iedereen die ermee aan de slag gaat. Zo staat jullie informatie binnen no-time op de schermen. 

  5. Installatie van de software Na zorgvuldige voorbereiding is het tijd voor de daadwerkelijke installatie. Uiteraard met zo min mogelijk overlast voor patiënten of cliënten, bezoekers en medewerkers. Onze ervaren installateurs werken zelfstandig en houden alle betrokkenen goed op de hoogte van de voortgang.

  6. Livegang Spark Narrowcasting Het is zover! Vanaf dit moment maken jullie gebruik van Spark Narrowcasting. Een vaste accountmanager overlegt regelmatig met jullie over wensen en gebruikerservaringen. In de overeenkomst vinden jullie alle afspraken rondom de afgesloten dienstverlening en support.

Call to action

Boek een gratis adviesgesprek en demonstratie van de applicatie

Boek gratis adviesgesprek en demo