4 december 2023
Psychologiepraktijk MeJa versterkt bezoekerservaring met Spark
Bij psychologiepraktijk MeJa hebben ze onlangs Spark Narrowcasting geïmplementeerd om (aanstaande) ouders in hun praktijk van essentiële informatie te voorzien. Deze innovatieve aanpak verrijkt de bezoekerservaring door relevante informatie over de werkwijze van de praktijk, de bereikbaarheid en details over het professionele team te delen.
Meer informatieInformatieve ervaring in de praktijk
Informatieve ervaring in de praktijk
De schermen bieden ook de mogelijkheid om QR-codes te tonen. Dit maakt het voor bezoekers gemakkelijk om met hun smartphones snel toegang te krijgen tot aanvullende onlinebronnen of specifieke content. MeJa Psychologie heeft bovendien de flexibiliteit om te kiezen voor het wel of niet weergeven van hun logo op deze schermen, waardoor ze hun branding kunnen afstemmen op de gewenste uitstraling en communicatiebehoeften.
Dankzij Spark Narrowcasting is MeJa in staat om dynamische, actuele en gerichte informatie te bieden die perfect is afgestemd op de behoeften van hun cliënten, wat bijdraagt aan een gestroomlijnde en informatieve ervaring in de praktijk.
“Het scherm is zeker van toegevoegde waarde in onze praktijk. We delen hier allerlei informatie, zowel behandelinhoudelijk als praktische zaken. Cliënten geven aan dat ze de informatie via het scherm erg waarderen. Omdat het systeem zo gebruiksvriendelijk is, kunnen we de informatie op het scherm ook goed aanpassen aan de actualiteit."
Kim Ellen - MeJa