Narrowcasting Van 't Hof Rijnland

Vastgoed

Van 't Hof Rijnland

Eén van onze tevreden klanten is Van ’t Hof Rijnland vastgoedmanagement. Sinds 2018 zijn zij gestart met gebruikmaken van onze narrowcasting oplossing op één van hun locatie's in Groningen. Inmiddels maken meerdere vestigingen gebruik van Spark o.a. in Rotterdam, Leiden en Den Haag.

12 juni 2018

Samenwerking met Spark Narrowcasting

Narrowcasting binnen de Hospitality filosofie van Van ’t Hof Rijnland
Van ’t Hof Rijnland was in 2018 op zoek naar een communicatiesysteem voor in een pand met 284 studenten appartementen en vond na een bezoek aan een Lunch & Learn sessie zijn partner in Spark Narrowcasting.

Er is een deskundige en informele sfeer qua contact. Dat werkt erg prettig. Men weet gewoon echt wat ze doen. En mochten ze niet direct het antwoord hebben dat wordt er heel transparant aangegeven dat dit eerst uitgezocht moet worden om vervolgens hun woord na te komen”.

Het Project
Van ’t Hof Rijnland is gestart met Spark in een complex in Groningen waar de narrowcasting ingezet wordt om de 284 studenten te bereiken en extra informatieservice te faciliteren. Inmiddels is Spark al uitgerold op meerdere locaties verdeeld over Nederland. Zo wordt er gecommuniceerd over belangrijke telefoonnummers bij storingen, is er een koppeling met de OV tijden van bus en trein, een koppeling met een platform waar nieuwe events zichtbaar zijn en met een studentenvacature site. Ook wordt er optimaal gebruik gemaakt door binnen gekomen pakketten te plaatsen op het scherm. “De studenten kijken elke dag wel even voor het pakket overzicht, zo hoeven ze alleen bij ons aan te bellen wanneer ze werkelijk weten dat hun pakket geleverd is en kan ik vanachter de computer in een klap aangeven voor wie een pakket is binnengekomen. Een win-win voor beide partijen”. 

Waarom narrowcasting
De voornaamste reden om narrowcasting aan te schaffen is de snelle en efficiënte manier van berichtgeving. Daarmee bespaart Van ’t Hof Rijnland operationele kosten. Een voorwaarde is natuurlijk wel dat de doelgroep ernaar moet kijken. De content moet dus ook actueel blijven en het is van belang dat men weet dat het scherm als “enige” communicatiemiddel ingezet wordt. Op termijn zou men graag willen testen om niet meer te e-mailen en het scherm dedicated in te zetten. Uiteraard kom je niet onder de wettelijke verplichtingen uit, huurverhoging zal altijd per post verzonden moeten worden. Voor de algemene berichten wordt veel tijd en moeite bespaard. Er hoeven niet meer honderden brieven geprint en gepost te worden.